Richting Poipu, de zuidkust van Kauai

23 juli 2016 - Poipu, Hawaii, Verenigde Staten

Het is nu 20.00 op zaterdagavond, we kunnen ons niet voorstellen dat we pas een week onderweg zijn, zoveel indrukken, zoveel mooie dingen al gezien en gedaan! Vanochtend uitgeslapen  en rond 11.00 uur richting de trail gereden die we wilden lopen. Een hele mooie wandeling van zo een twee uur, weer door de modder en weer berg op maar erg de moeite waard, de wandeling ligt in het binnenland van Kauai, de Kuilau Ridge Trail. Wat ook opvalt is dat Kauai een veel rustiger eiland is dan Oahu. Daar waar je overal Aziaten tegenkwam op Oahu zien we hier eigenlijk alleen Amerikaanse vakantie vierders. Na de wandeling doorgereden naar ons huisje voor de komende vier nachten, een superhuisje, een halve minuut van zee, vlakbij Shipwreck beach en supermooi met alles erop en eraan, we doen nog even boodschappen en nemen dan even rust, even niets, want de komende twee dagen hebben we een druk programma voor de boeg in Waimea Canyon.