Viva Las Vegas

11 augustus 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Het is nu donderdagochtend 10.22 uur in Las Vegas. Dinsdag zijn we rond half twee in de middag helaas vetrokken uit het prachtige Hawaii. De reis verliep soepel en om 00.30 plaatselijke tijd las Vegas kwamen we aan. De eerste 3 uur van de 12 qua tijsverschil hebben we goedgemaakt. Omdat we natuurlijk nog goed wakker waren en het leven in Vegas 24/7 doorgaat zijn we om 01.00 nog iets gaan eten en lagen we uiteindelijk om 03.00 in bed. Dat betekent wel dat we gisteren woensdag pas om 12.00 uur weer up en running waren. Even ontbijten / lunchen en om half twee shoppen in de noordelijke outlet. Goed geslaagd, om 18.00 uur weer terug in het hotel en snel omkleden voor het buffet in Caesars Palace, heerlijk gegeten! Stan wilde daarna nog even shoppen, was nog niet uitgeshopt :-)) en rond half 12 terug op de kamer. De bedoeling om vandaag om 09.00 op te staan liep even mis, wekker ging niet af,vandaar dat we toch pas om 10.00 uur wakker werden. Vandaag onze laatste volledige dag in de US. We gaan zo ontbijten en vanmiddag zwemmen, daarna toch nog ff shoppen en genieten van het avondleven buiten met alle indrukken van op straat. Morgen om 11.00 vetrekt ons vliegtuig en zaterdag Nederlandse tijd komen we rond 09.00 op Schiphol aan, ergens tussen 11.00 en 13.00 zullen we thuis zijn. Ik weet niet of er nog een berichtje komt morgen, anders zien en horen we elkaar weer live zaterdag!

1. Rcsotten.reislogger.nl:
    11 augustus 2016
    Ja aan alles komt een einde zo ook aan jullie schitterende vakantie
    waar jullie nog lang aan zullen terugdenken met mooie herrinneringen.
    Een goede terugreis gewenst en graag een telefoontje als jullie vanuit Schiphol vertrekken
    Groetjes van ons uit Klimmen
  2. Maria:
    11 augustus 2016
    Doe nog maar vlug een gokje, eind goed al goed, wie weet!!!!!!!
    Hele goede reis morgen en tot zaterdag.
  3. Brunella:
    12 augustus 2016
    Amai, wat hebben jullie een fantastische reis achter de rug. Nu nog gokje wagen en met de winst volgend jaar terug naar Hawaï en nemen jullie ons mee :-)