Waipi'o Valley

9 augustus 2016 - Waikoloa Village, Hawaii, Verenigde Staten

Maandag in alle vroegte  vertrokken naar Waipi'o Valley. Een uurtje reistijd en om 09.00 uur stappen we in de shuttlebus. We dalen meteen met een hellingspercentage van meer dan 25% de vallei in af, waar we meteen hele mooie vergezichten zien. In 1949 werd de vallei getroffen door een tsunami, nu wonen er minder dan 100 mensen in de vallei. Maar zes huizen beschikken over electriciteit. mensen leven hier echt in en van de natuur. Iemand is aan het vissen, er lopen zo een 40 wilde paarden rond waar we er een paar van zien en de gids legt van alles uit over alle eetbare bomen en planten. Er heerst een onwaarschijnlijke rust en vredigheid in deze vallei. We zien prachtige watervallen en de gids neemt ons een stukje dieper de vallei in. De natuur is prachtig! We blijven zo een twee uur in de vallei en om 11.000 uur zijn we weer boven. We rijden naar huis en dan op naar ins laatste strandmiddagje! We kiezen een mooi strand uit, dichtbij en brengem tot half vijf door op het strand. Voor ons doen lang! Dan douchen en op naar Lava Lava Beach Club voor de laatste avond en de zonsondergang op Hawaii! Heel mooi, gezellige drukte, lekkere cocktails, een gezellige afsluiting! Nu is het 08.00 dinsdagochtend en gaan we zo onze koffers pakken op naar Las Vegas! Daar halen we al zo een drie uur tijdverschil mee in, vanavond om 00.09 plaatselijke tijd komen we in Las Vegas aan. Dus niet errder een berichtje weer dan morgen!

1. Rcsotten.reislogger.nl:
    9 augustus 2016
    Je kunt je niet voorstellen dat maar zes huizen electriciteit hebben maar zo in de natuur leven heeft ook zijn charme. Goede reis naar Las Vegas en lekker uitrusten en nagenieten van het moois dat jullie hebben meegemaakt . Veel plezier
    Groetjes van uit Klimmen
    (O)pa (O)ma en de honden (die op dit moment lekker slapen).
  2. Marly:
    9 augustus 2016
    Nou, nu lekker nagenieten van jullie geweldige vakantie. Nog even veel plezier met een lekker hapje en drankje.